menu

POSTUP PŘI VÝMĚNĚ / VRACENÍ / REKLAMACI ZBOŽÍ

V případě, že chcete přistoupit k jednomu z výše uvedených kroků, vyplňte prosím přiložený formulář a zašlete ho společně se zbožím na uvedenou adresu.
 

  1. Zboží můžete vyměnit do 14 dní od přijetí. (nákup bez IČO) - viz. bod č. 10
  2. Nevyhovující zboží zabalte do balíku tak, aby při přepravě nedošlo k poškození. V případě výměny a vracení zboží je potřeba, aby neneslo známky poškození nebo opakovaného používání. Pokud jde o oblečení, nesmí být nošené ani vyprané. V případě multipacku prosíme o zaslání celého balení. 
  3. Do balíčku přibalte tento vyplněný formulář. Prosíme o vyplnění veškerých údajů, včetně čísla účtu (pro případe vrácení jakékoliv finanční částky). 
  4. Zabalený balík odešlete jakýmkoliv přepravcem na adresu Hrdlořezská 197/6, Praha 9, Hrdlořezy, 190 00.
  5. Balíček je také možné osobně přinést na adresu Hrdlořezská 197/6. V případě vracení zboží Vám peníze vrátíme v hotovosti nebo na bankovní účet přes reklamační oddělení, nikoliv na prodejně.
  6. Jakmile k nám váš balíček dorazí, budeme vás kontaktovat.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  1. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
  2. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
  3. V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
  4. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
  5. Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodností konstrukčního řešení.
  6. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
  7. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné a hygienicky nezávadné.
  8. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
  9. Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem.
  10. V souladu s platnou legislativou upozorňujeme, že právo na vrácení zboží bez udání důvodu se vztahuje pouze na spotřebitele (fyzické osoby, které nekupují zboží pro účely svého podnikání). Z tohoto důvodu zákazníci nakupující na IČO nemají nárok na vrácení zboží ve 14denní lhůtě dle občanského zákoníku.