Servisní podmínky

PRO MALOOBCHODNÍ PARTNERY

obchodní společnosti
MASO-PROFIT s.r.o.
se sídlem Praha 9, Hrdlořezská 197/6, 19000
identifikační číslo: 40612848
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 2605

Podmínky ke stažení

Aktualizované, platné od 1. 2. 2025 (dále jen „SPMO")

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Vymezení pojmů

  1. SPMO jsou součástí Všeobecných obchodních podmínek MP (dále jen „VOP") a vymezují základní podmínky, pravidla a povinnosti mezi MP a Obchodníkem tak, jak je ve VOP definován (tedy jako osoba, která není Spotřebitelem, protože v objednávce uvedla své IČO), při poskytování servisních služeb a při reklamaci zboží.
  2. V případě, že Spotřebitel objedná servis, pozáruční opravu či opravu vady vyskytnuvší se po lhútě 2 let od převzetí zboží či jinou opravu (typicky poškození zboží), uplatní se tyto SPMO. V takovém případě se má za to, že všude, kde je v textu SPMO „Obchodník" myslí se tím Spotřebitel ve smyslu VOP.
  3. Ceník servisních prací je rozdělen do tří základních sazeb na základě potřebné odbornosti, např. proškolení či složení speciální zkoušky (jako je certifikace, plynařské zkoušky, svářečské zkoušky, proškolení na chladicí zařízení). Bližší specifikace v ceníku servisních prací (bod. č. 7).
  4. Věc převzatá do opravy se dále v textu SOMP vyskytuje jako „zboží" nebo „zařízení."
  5. Reklamací se myslí uplatnění práv Obchodníka z vadného plnění či uplatnění práv Obchodníka ze záruky MP za jakost zboží.
  6. Diagnostika závady je odborné stanovení závady na zařízení převzatém do opravy.
  7. Smlouva o dílo se rozumí Obchodníkem řádně vyplněný formulář Objednávka servisu, který MP potvrdil telefonicky nebo elektronicky odeslal, přičemž přijetím zakázky servisu či opravy vznikají mezi MP a Obchodníkem vzájemná práva a povinnosti, která jsou upravena těmito Servisními podmínkami pro maloobchodní partnery.

2. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Servisní podmínky pro maloobchodní partnery (dále jen „SPMO") v této podobě jsou platné pro všechny případy objednávky servisu, opravy či uplatnění reklamace Obchodníka, pokud nejsou smluvně ujednána jiná ustanovení. Potom jsou odlišně ujednané individuální smluvní podmínky ve vztahu speciality k těmto SPMO. Nové ujednání nabývá platnost pouze v případě, že je doložitelné v písemné formě a je stvrzeno podpisy osob oprávněných za MP a Obchodníka jednat.

3. OBCHODNÍ PODMÍNKY

Objednávka servisního zásahu a uzavření smlouvy o opravě či úpravě věci

  1. MP preferuje příjem objednávek servisního zásahu elektronický webový formulář, který je dostupný na stránkách https://servis.masoprofit.cz. Telefonické objednávky jsou určeny zejména pro objednávky EXPRES 48 či EXPRESS 24 dle následujícího článku těchto SPMO. Odesláním objednávky Obchodník stvrzuje, že se seznámil s těmito SPMO a že s nimi souhlasí.
  2. Konečná cena za služby MP (zpravidla servisního zásahu, opravy či diagnostiky, atp.) je vždy závislá na technické náročnosti provedených prací, cenách použitého materiálu, nákladech za přepravu a dalších faktorech, které mohou tuto cenu ovlivnit.
  3. Posouzení, zda Obchodník objednává opravu, servis či zboží reklamuje je Obchodník nucen uvést v objednávce služeb. V případě, kdy se Obchodník oprávněně domáhá uplatnění práv ze záruky za jakost či uplatnění práv z vadného plnění, je oprava zboží ze strany MP bezplatná. Obchodník v takovém případě hradí jen náklady za dopravu. V případě, kdy se Obchodník mylně domáhal uplatnění práv ze záruky za jakost či uplatnění práv z vadného plnění (at už uplynutím lhůty či nesplněním podmínek řádné údržby či zjištěním, že Obchodník ve skutečnosti požaduje opravu škody na věci, kterou způsobil), jsou úkony prací provedených na zboží účtovány v souladu s těmito SPMO a je postupováno dle těchto SPMO.
  4. Obchodník si může předem vyžádat diagnostiku závady, na jejímž základě bude stanovena předběžná cena opravy. Objednávka opravy je zpravidla považována za závaznou až po písemném odsouhlasení její odhadované ceny. Do tohoto okamžiku může MP požadovat pouze proplacení nákladů na diagnostiku závady dle platného ceníku servisních prací. V některých neodkladných případech je cena servisního zásahu nebo opravy Obchodníkem odsouhlasena telefonicky. V tom případě MP pošle následně emailem Obchodníkovi informaci zaznamenávající telefonicky potvrzenou cenu a rozsah práce. Obchodník tento email potvrdí, nicméně cena se má za odsouhlasenou a mezi stranami ujednanou již po telefonu.

4. CENA ZA ZAKÁZKU

  1. Obchodník má právo vyžádat si diagnostiku závady u zařízení doručených do servisního střediska. Diagnostika závady se účtuje sazbou dle platného ceníku níže V případě navýšení nákladů na opravu o více než 10 % si musí servisní technik vyžádat odsouhlasení ceny Obchodníkem.
  2. Oprava nezapočne dříve, než dojde k odsouhlasení předpokládané ceny opravy Obchodníkem.
  3. Pokud Obchodník odmítne opravu z důvodu navýšení ceny opravy, zařízení bude uvedeno do původního stavu před opravou a Obchodníkovi bude účtována vykonaná práce servisního technika na daném zařízení.
  4. V některých případech není z technických důvodů možné po vstupní analýze a pokusu o opravu zařízení vrátit do původního stavu a Obchodník toto výslovně bere na vědomí a prohlašuje, že podstupuje toto riziko bez náhrady.
  5. Odmítne-li Obchodník zaplatit cenu účtovanou ve sjednaném cenovém limitu, lze toto jednání považovat za porušení smlouvy o dílo. Zařízení předané k opravě bude Obchodníkovi vydáno až po vyřešení případu, nebo může být v právně odůvodněných případech použito pro úhradu vzniklých nákladů.
  6. V ostatních případech je cena za zakázku stanovena na základě platného ceníku servisních prací a aktuální prodejní ceny spotřebovaného materiálu. Obchodník stvrzuje svým podpisem na Smlouvě kalkulovanou cenu opravy, která bude fakturována dle předem dohodnutých podmínek.
  7. Obchodník si může objednat přednostní opravu EXPRES 48 či EXPRESS 24 s nástupem technika na servisní opravu do 48 či 24 hodin od obdržení objednávky. Obchodníkovi bude naúčtován k vybrané hodinové sazbě technika ještě jednorázový poplatek za službu přednostní opravy EXPRES 48 či EXPRESS 24, který se řídí cenou aktuálně uvedenou v servisním ceníku.

5. PLATEBNÍ PODMÍNKY

Možnosti platby:

  1. Platba v hotovosti při osobním převzetí zařízení
  2. Platba dobírkou v případě zasílání zařízení přepravní společností
  3. Platba předem, převodem na účet zhotovitele. Po přijetí platby bude zařízení expedováno.
  4. Platba bankovním převodem (týká se pouze smluvních zákazníků při opakovaných zakázkách).

Dodavatel má povinnost vyzvat Obchodníka k vyzvednutí zařízení z opravy.

V případě, že si vyzvaný Obchodník dané zboží nevyzvedne do 14 dnů od písemné výzvy, bude mu účtován poplatek ve výši 100 Kč bez DPH za každý započatý následující den. V případě, že si Obchodník nevyzvedne zboží dané do opravy do půl roku ode dne skončení 30-dní lhůty na opravu, zboží propadá MP a Obchodník nemá právo na jakoukoliv náhradu. Obchodník si tímto vyhrazuje právo takto nevyzvednutou věc prodat či jinak využít za účelem kompenzace Obchodníkem neuhrazených nákladů, vynaložených v souvislosti s opravou zařízení.

6. ZÁRUKA

Záruka za jakost vmontovaných náhradních dílů a servisní práce MP

  1. MP poskytuje na vmontované díly v rámci opravy či servisního zásahu záruku v délce 3 měsíců, stejně jako na samotný servisní úkon. Záruka se vztahuje pouze na náhradní díly a vady materiálu zjištěné během záruční doby zařízení, pokud tato zařízení byla instalována pověřenou servisní firmou a obsluhována dle návodu k obsluze.
  2. Záruka se nevztahuje na součásti běžného opotřebení (těsnící prvky, filtry, skla, žárovky, zářivky, led diody, provozní náplně apod.) a na škody způsobené špatnou obsluhou (při výměně těchto dílů hradí uživatel cenu materiálu).

Odpovědnost za vady servisního úkonu

  1. MP odpovídá za vady servisu či opravy po dobu 12 měsíců ode dne převzetí věci zpět odběratelem po opravě či servisu.
  2. MP neodpovídá za vady či poškození zboží, které byly při předání zboží do opravy či servisu Obchodníkem na zboží, ale jen za opravu těch vad, které nebyly Obchodníkem učiněny jako předmět opravy či servisu. MP neodpovídá za jakékoli jiné vady a poškození, které existovaly před přijetím zakázky (např. praskliny, poruchy funkčnosti zařízení, které nejsou předmětem dohodnutého servisního zásahu apod.), za závady vzniklé opotřebením během nutných vstupních a výstupních testů, za závady, k nimž dochází samovolně během provozu zařízení bez vnějších příčin.
  3. Nepodaří-li se MP provést objednaný servisní zásah/opravu z důvodů technických nebo finančních, nebo odstoupil-li Obchodník od smlouvy o dílo, bude zboží uvedeno do původního stavu jen je-li to technicky možné a zaplatí-li Obchodník náklady na práci dodavatele s tímto spojené.

Reklamační omezení

Požadavky na záruční opravy nebudou uznány jako oprávněné zvláště v těchto případech:

  1. Je-li porušena pečetní písmba
  2. Negrojeví-li se reklamovaná závada během vstupních testů a nebude-li ani Obchodník schopen závadu viditelně před MP demonstrovat.
  3. Je-li příčinou závady nedodržení uváděných v návodu k obsluze nebo pokynů nebo pokynů, které MP uvedl v protokolu o provedené servisním zásahu.
  4. Je-li příčinou závady znečištění zařízení nebo zanedbání periodické údržby.
  5. Bylo-li zařízení použito ve spojení s takovým přídavným zařízením, spotřebním materiálem, příslušenstvím nebo takovým způsobem, který je v rozporu s pokyny jeho výrobce či MP.
  6. Nesouvisí-li příčina reklamované závady přímo s prací provedenou na zařízení v rámci reklamovaného servisního zásahu.

Nebude-li reklamace z výše uvedených důvodů uznána jako oprávněná, budou Obchodníkovi naúčtovány náklady vzniklé s nutným otestováním dle platného ceníku servisních prací.

7. PŘEDÁNÍ ZAŘÍZENÍ - DODACÍ PODMÍNKY

  1. Obchodník předá (vyzvedne) zařízení do (z) opravy osobně. Provozovna: Hrdlořezská 197/6, 19000 Praha 9, Kárníkova 6, 62100 Brno - Řečkovice, Jugoslavská 22, 70030 Ostrava - Zábřeh dle své působnosti.
  2. Obchodník pošle zboží na své náklady poštou nebo přepravní společností na adresu MASO-PROFIT s.r.o., Hrdlořezská 197/6, 19000 Praha 9, Kárníkova 6, 62100 Brno - Řečkovice, Jugoslavská 22, 70030 Ostrava - Zábřeh dle své působnosti.
  3. Do opravy bude převzato pouze zboží v čistém a nerozebraném stavu. U znečištěného zboží bude naúčtováno mytí v hodinové sazbě servisního technika. Skutečný stav zboží před převzetím do opravy bude zdokumentován.
  4. Doporučujeme zásilku připojistit na hodnotu zboží.
  5. Obchodníci v ČR mají možnost využít nabídky svozu zařízení k opravě k MP. Svoz zásilky je MP schopen zajistit na vyžádání, cena je taktéž na vyžádání. Přepravu zařízení do servisního centra neprovádí MP, ale jeho smluvní přepravní partner MP nenese odpovědnost za jakoukoliv újmu vzniklou na přepravované zásilce během přepravy. Obchodník je povinen dodržet přepravní podmínky přepravní služby, zvláště co se týká hmotnosti a způsobu balení zásilek.
  6. Opravené zařízení po dohodě zašle MP na Obchodníkem udanou adresu za cenu přepravy dle platného ceníku přepravní společnosti (na vyžádání u zhotovitele). Společnost MP nenese odpovědnost za jakoukoliv újmu vzniklou při přepravě.
  7. Obchodník je povinen zásilku při převzetí důkladně prohlédnout z hlediska neporušenosti či poškození obalu. Při jakémkoli poškození sepište s kurýrem písemný zápis o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Poškození neprodleně oznamte zhotovíteli opravy.

8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Tyto SPMO platí ve znění uvedeném na internetových stránkách MP, v den uzavření smlouvy.
  2. Potvrzením objednávky Obchodník přijímá veškerá ustanovení těchto SPMO ve znění platném v den potvrzení objednávky a též platnou, aktuální cenu objednaného zboží a služeb.

9. Ceník

POZÁRUČNÍ OPRAVY

NázevPopisOtevírací dobaCena bez DPHCena s DPH
Sazba 1
Vybrané značky/typ zařízení
Hodina práce
servisního technika
PO - PÁ
07:00 - 15:30
1 190 Kč1 440 Kč
Sazba 2
Vybrané značky/typ zařízení
Hodina práce
servisního technika
PO - PÁ
07:00 - 15:30
1 490 Kč1 803 Kč
Sazba 3
Vybrané značky/typ zařízení
Hodina práce
servisního technika
PO - PÁ
07:00 - 15:30
1 590 Kč1 924Kč
Sazba 4
Vybrané značky/typ zařízení
Hodina práce
servisního technika
PO - PÁ
07:00 - 15:30
2 490 Kč3 013 Kč
Diagnostika závady - Sazba 1, 2, 3
Vybrané značky/typ zařízení
Hodina práce
servisního technika
PO - PÁ
07:00 - 15:30
790 Kč956 Kč
Diagnostika závady - Sazba 4
Vybrané značky/typ zařízení
Hodina práce
servisního technika
PO - PÁ
07:00 - 15:30
2 490 Kč3 013 Kč
EXPRES 48Příplatek za nástup na
opravu do 48 hodin
PO - PÁ
07:00 - 15:30
3 000 Kč / ks3 630 Kč / ks
EXPRES 24Příplatek za nástup na
opravu do 24 hodin
PO - PÁ
07:00 - 15:30
5 000 Kč / ks6 050 Kč / ks
Zvýšená sazba 1, 2, 3 mimo pracovní dobu
Vybrané značky/typ zařízení
Hodina práce
servisního technika
PO - PÁ
07:00 - 15:30
+ 50 % k základní sazbě
Hodina práce
servisního technika
SO - NE a svátky
po celý den
+ 100 % k základní sazbě

Pokud není smluvně dohodnuto jinak. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen.

PREVENTIVNÍ SERVIS

Preventivní servis RationalPráce servisního
technika - 1 stroj
PO - PÁ
07:00 - 15:30
4 000 Kč4 840 Kč
Práce servisního
technika - 2 stroje
PO - PÁ
07:00 - 15:30
7 000 Kč8 470 Kč
Práce servisního
technika - 3 stroje
PO - PÁ
07:00 - 15:30
10 000 Kč12 100 Kč
Preventivní servisHodina práce
servisního technika
PO - PÁ
07:00 - 15:30
990 Kč / hod.1 198 Kč/ hod.
Preventivní servis
mimo pracovní dobu
Hodina práce
servisního technika
PO - PÁ
15:30 - 07:00
+ 50 % k základní sazbě
Hodina práce
servisního technika
SO - NE a svátky
po celý den
+ 100 % k základní sazbě

Pokud není smluvně dohodnuto jinak. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen.

ZAŠKOLENÍ A PŘEDVEDENÍ STROJE

NázevPopisOtevírací dobaCena bez DPHCena s DPH
Zaškolení a předvedení strojeHodina práce
servisního technika
PO - PÁ
07:00 - 15:30
990 Kč / hod.1 198 Kč / hod.

Pokud není smluvně dohodnuto jinak. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen.

DOPRAVNÉ

NázevCena bez DPHCena s DPH
Dopravné SERVIS - Osobní vozidlo19 Kč23 Kč
Dopravné SERVIS - Skříňové nákladní do 3,5 t25 Kč30 Kč
Dopravné SERVIS - Nákladní vozidlo nad 3,5 t39 Kč47 Kč

Pokud není smluvně dohodnuto jinak. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen.

Pokud není smluvně dohodnuto jinak. Dodavatel si vyhrazuje právo na změny cen.

Sazba č. 1

KROMO, SILANOS, HENKELMAN, ASCOBLOC, BONNER, BRAHER, ANIMO, BRITA, CLIPTECHNIK, CARIMALI, BERTO'S, CB, REMIDA, DEBAG, EFA, ALBA HÓŘOVICE, FEUMA, FREUND, ETOL, GAM, MEDOC, CAPIC, SCHOLI, LA MINERVA, TALSA, ALEXANDER SOUA, KT, MADO, MAINCA, MEC, PRIMAX ROCAM, MIJAR, POTIS, MODULINE, NIEROS, NILMA, PIZZA GROUP, SPAR, SAMSUNG, PRISMAFOOD, STERILSYSTEMS, VARES, TAMAI, MHS, RUBINETTERIE DEL FRIULI, SUHNER, WARING COMMERCIAL, B.PRO, OEM, RST / FAMMA, YAZICILAR, HENDI.

Chlazení: ENOFRIGO, UNIFRIGOR, ASBER, RAPA, NORMANN, HEEGEN, NTF, OSCARTELLE, CRIOCABIN, SAVE COMMERCIAL, ART SERF, COLDLINE, CAB, DRY AGER, LACKNER, ROYAL KINCOOL.

Sazba č. 2

Plynová zařízení: CASTA, ASBER, BRÖKELMAN, ASCOTT, REX.

Sazba č. 3

SEYDELMANN, RATIONAL, VAKONA, GRAEF automat, STERIFLOW, SUPERVAC, BASTRA, MAUTING, HAAS, SCANDIVAC, VEMAG, GÜNTHER, TREIF, KOLBE, LANICO, RETIGO, MAJA, WINTERHALTER

Sazba č. 4

NORDLINE, TEFCOLD, SCOTSMAN, BREMA, BZZERBA, SARO, MKN, FLEXICHEF, RM, REDFOX, UNOX, ELECTROLUX, FAGOR, EXPONDO, BARTCHER, KLARSTERN, S.A.M., TOMGAST, GGM GASTRO. V této sazbě jsou zařízení dodavatelů, která naše společnost nenabízí a nemá přímou servisní podporu výrobce. Při objednání opravy zákazníkem bude na zařízení provedena Diagnostika závady - Sazba 4 (ostatní značky). Úkon je účtován a není závislý na výsledku, zda zařízení bude opraveno. Po provedení diagnostiky obdrží zákazník cenovou nabídku na opravu, dle které se rozhodne, zda zařízení opravit. Svůj souhlas s opravou potvrdí písemně.