Jsme designér, výrobce a dodavatel vysoce kvalitních a jedinečných kávových a espresso produktů.
Jako mnoho nápadů, JoeFrex začal v malém, téměř hravě. Zpočátku v úplně jiné oblasti. Technická zvídavost, vynalézavost a skvělá řemeslná zručnost vedly pozdějšího zakladatele firmy Jörga F. Rexrotha k tomu, aby ve svém hobby sklepě znovu vytvořil nebo přestavěl zařízení a dekorativní předměty. Neustále vyvíjel nové, originální designové nápady a výtvory, které byly dobře přijaty jeho rodinou a přáteli, což ho přimělo v roce 1990 založit specializovanou dílnu. Experimentoval s neobvyklými materiály, tvary a strukturami a vytvářel originální předměty, nábytek a předměty každodenní potřeby – jedinečné kusy ohromující individuality, které také zapůsobily svým řemeslným zpracováním a funkční představivostí. Souběžně s touto činností absolvoval také průmyslové inženýrství, ale zůstal praktikem, dráteníkem a vynálezcem srdcem i duší.
Poněkud náhodná událost způsobila zlom: přítel požádal Jörga Rexrotha, aby mu sestrojil box pro jeho espresso. Zakázka byla dokončena úspěšně a s obvyklým stylovým zakončením a zpráva o tomto úspěchu se rychle rozšířila i mezi odborníky a Jörg si brzy uvědomil, že existuje dosud téměř neprozkoumaný trh s vysoce kvalitním, krásně navrženým příslušenstvím pro kávu a espresso, stejně jako příslušenstvím designové kvality, na který se od té doby začal specializovat.
Vyvinul atraktivní produktovou řadu, která kromě jeho dnes již klasických rozklepávacích nádob zahrnovala i další vysoce kvalitní produkty, jako jsou varné zásuvky, pěchovadla na espresso, pěchovací stanice a všemožné baristické náčiní, které téměř vždy navrhoval a vymýšlel on sám. S citlivostí a opatrností pomalu, ale jistě integroval svůj program do nově vznikajícího trhu.
Vzhledem ke svému rostoucímu úspěchu založil v roce 1996 [JoeFrex]® s dynamickým týmem kvalifikovaných zaměstnanců a jeho společnost se od té doby stala pojmem ve světě fanoušků espressa, baristů a specializovaných prodejců, zaručujících nejvyšší kvalitu, spolehlivost a originalitu designu. Jejími hlavními prioritami jsou spokojenost zákazníků, efektivní služby a neustálé inovace. Zákazníci z celého světa oceňují jeho osobní oddanost novým nápadům a konceptům, jeho idealismus a vášeň, které od jeho začátků v hobby sklepě jen narůstají.